Friday 16 August 2013


Bismillahirrahmannirahim.....Assalamualaikum wbt pembuka bicara........
Nama di beri oleh ayahanda dan bonda mohd yusuf dan arwah ibu dayang rokiah bte awang yusuf  ialah Nur Aisyah Zahira...di lahirkan pada 10 mac 1992...di lahirkan di hospital Queen Elizabeth yang terletak di Kota Kinabalu....berbangsa melayu brunei.....
Lahir ku ke dunia membawa seribu makna buat ayah dan arwah ibu...mendapat cahaya mata iaitu seorang puteri tunggal daripada 4 orang adik beradik....
aku amat bersyukur walaupun dalam masa yang singkat aku dapat menatap wajah arwah ibu..walau pun tidak sempat untuk membalas budi arwah ibu....kini alhamdulillah hasil didikan ayah dan arwah ibu aku dapat membuktikan bahawa aku dapat membawa segulung diploma dan bakal membawa segulung ijazah yang kini aku duduki...syukur alhamdulillah...
sepanjang aku bergelar seorang anak,mahasiswi dan guru aku menyimpan azam bahawa dengan apa pun yang aku perolehi mestilah hasil dari usaha dan titik peluh ku sendiri tanpa menyusah kn adik beradik dan juga ayah...alhamdulillah berkat doa ku dan juga doa keluarga ku..rezeki sangat murah...dengan keberkatan yang di berikan oleh Allah swt.....

kini dan selamanya ini lah aku  Nur Aisyah Zahira Mohd Yusuf........

No comments:

Post a Comment